60 שעות | הקהל הרחב, עו"ס ואנשי טיפול
הנגשת ידע, כלים והזדמנויות הטמונות בעולם הדיגיטלי עבור מנהלי קהילות
90 שעות | אקדמאים, הקהל הרחב
קורס לבעלי עסקים המעוניינים להצמיח בעלי עסקים אחרים בעזרת "מודל הקוביה" המעניק כלים ממוקדים להצלחה
200 שעות | הקהל הרחב
קורס מקיף בשיווק דיגיטלי עם התמחות בשיווק לסטרטאפים וחברות הייטק וכלי AI מתקדמים
60 שעות | אקדמאים, בעלי ידע / ניסיון ייחודיים, מורים ואנשי חינוך, מנהלים, עו"ד ומשפטנים
קורס למנהלים ומנהלות עם גישה לשינוי וחדשנות, שמעוניינים להוביל תהליכי פיתוח ולהוביל תהליכי חדשנות בסביבתם
העולם התקשורתי בעידן המודרני הוא מבוזר, דינמי ומרתק, וכולל אינספור ערוצי טלוויזיה, אתרי אינטרנט, פודקאסטים, ערוצי טיקטוק ויוטיוב. כדי להשתמש בו בצורה הטובה ביותר, עצמאיות ועצמאים, חברות וארגונים, נעזרים לעתים קרובות באנשי מקצוע מנוסים עם הכשרה מתאימה. באוניברסיטת בר-אילן, מועברים כמה קורסים בתחומי השיווק והתקשורת, שמסייעים לבוגריהם לרכוש כלים וידע אשר יוכלו לשמש אותם לאחר מכן לצורך ניהול עסקים פרטיים, וייעוץ לעסקים, לחברות ולארגונים. הקורסים תוכננו על ידי מרצים מקצועיים ועל ידי מומחים בעלי ידע וניסיון, תיאורטי ופרקטי.
קורסים בתחומי השיווק והתקשורת, עשויים להתאים לעובדות ולעובדים במגוון רחב של תפקידים, שמעוניינים להרחיב את סל הכישורים שלהם, או למי שמבקשים לעבור הסבה מקצועית לתחומים אלו. בין השאר, ניתן ללמוד במסגרת זו קורסים בתחומים כגון: שיווק דיגיטלי, הכשרת מנהלי קהילות דיגיטליות, שיפור מיומנויות ביטוי עצמי ועוד.
כל השדות המסומנים בכוכבית הינם חובה*