200 שעות | הקהל הרחב
שיווק דיגיטלי - המסלול להכשרת אנשי שיווק עם התמחות בשיווק לסטרטאפים וחברות הייטק
90 שעות | הקהל הרחב
ללמוד טקטיקות מעשיות לטובת דיוק העסק בדיגיטל, ניתוח מגמות וכלים נוספים
90 שעות | הקהל הרחב, עו"ס ואנשי טיפול
הנגשת ידע, כלים והזדמנויות הטמונות בעולם הדיגיטלי עבור מנהלי קהילות
80 שעות | הקהל הרחב
מודל הקוביה לעסקים: לתת מענה מהיר ומותאם לדרישות השוק המשתנות
73 שעות | מנהלים
ארגז הכלים להצלחה בניהול חנויות אינטרנט
39 שעות | הקהל הרחב, מנהלים
מיומנויות העברת המסרים בפלטפורמות הדיגיטליות של העידן החדש
20 שעות | הקהל הרחב
לפתוח צוהר למתעניינים בתחום המציאות המדומה השואפים להפוך למפתחים אקטיביים
תקשורת ושיווק
העולם התקשורתי בעידן המודרני הוא מבוזר, דינמי ומרתק, וכולל אינספור ערוצי טלוויזיה, אתרי אינטרנט, פודקאסטים, ערוצי טיקטוק ויוטיוב. כדי להשתמש בו בצורה הטובה ביותר, עצמאיות ועצמאים, חברות וארגונים, נעזרים לעתים קרובות באנשי מקצוע מנוסים עם הכשרה מתאימה. באוניברסיטת בר-אילן, מועברים כמה קורסים בתחומי השיווק והתקשורת, שמסייעים לבוגריהם לרכוש כלים וידע אשר יוכלו לשמש אותם לאחר מכן לצורך ניהול עסקים פרטיים, וייעוץ לעסקים, לחברות ולארגונים. הקורסים תוכננו על ידי מרצים מקצועיים ועל ידי מומחים בעלי ידע וניסיון, תיאורטי ופרקטי.
קורסים בתחומי השיווק והתקשורת, עשויים להתאים לעובדות ולעובדים במגוון רחב של תפקידים, שמעוניינים להרחיב את סל הכישורים שלהם, או למי שמבקשים לעבור הסבה מקצועית לתחומים אלו. בין השאר, ניתן ללמוד במסגרת זו קורסים בתחומים כגון: שיווק דיגיטלי, הכשרת מנהלי קהילות דיגיטליות, שיפור מיומנויות ביטוי עצמי ועוד.