164 שעות | אקדמאים, מנהלים
אתגרים בניהול רכש ולוגיסטיקה: מפתרונות מסורתיים לכלים מודרניים
52 שעות | אקדמאים, עו"ד ומשפטנים
ניהול תוכנית ציות בתאגיד- תאוריה ופרקטיקה
56 שעות | הקהל הרחב, מנהלים
הקורס מתקיים במסגרת מרכז בר-אילן לנדל"ן ובו יינתן ידע פרקטי הנדרש לניהול קניונים ומרכזי מסחר: היבטים תכנוניים, שיווקיים ועסקיים
120 שעות | הקהל הרחב
רכישת כלים, שיטות וידע מקצועי בעולם הניהול העכשווי
150 שעות | רופאים ואנשי רפואה
כלים לניהול ותפעול מרפאות וקליניקות בעידן החדש
72 שעות | אקדמאים, מנהלים
כלים להבנת תהליכים בתוך הארגון ומחוצה לו והקניית ידע פיננסי, משפטי וניהולי הנדרש לדירקטורים
140 שעות | אקדמאים
ארגז כלים לניהול מקצועי שוטף בתחומי הכספים בארגון
255 שעות | אקדמאים, מנהלים
הכשרה למנהיגות ייעוץ והנחייה בגישה דיאלוגית
28 שעות | מנהלים
מיועד למנהלים בכלל, למנהלי משאבי אנוש, ולממונים על הטרדה מינית
120 שעות | אקדמאים, מנהלים
רכישת כלים מעשיים בתחומי החשבונאות והכלכלה להערכת שווי חברות
40 שעות | הקהל הרחב, מנהלים
מיומנויות וכלים לניהול משברים בסביבה ארגונית מגוונת ורב-תרבותית
30 שעות | הקהל הרחב
כלים ומיומנויות להשגת ההון האנושי המתאים ביותר לארגון
לימודי ניהול ועסקיםשוק התעסוקה עבר בשנים האחרונות שינויים דרמטיים. אם בעבר, אנשים רבים עבדו במקום עבודה אחד או שניים, לאורך רוב הקריירה שלהם, כיום, חלק גדול מהעובדים מחליפים את מקום העבודה שלהם לעתים קרובות. בנוסף, יותר ויותר אנשים עובדים כעצמאים, או משלבים מספר משרות. אחת התוצאות של התהליכים הללו, היא צורך וגדל ברכישה של כישורי ניהול – שיכולים לשמש את העובדים במגוון רחב של משרות ותחומים.
באוניברסיטת בר-אילן מועברים מספר קורסים בתחומי הניהול – שנבנו על ידי מרצים מקצועיים ומומחים בעלי ידע וניסיון. הקורסים השונים מאפשרים למשתתפים בהם לרכוש ידע תיאורטי מצד אחד, ופרקטי מצד שני, שיוכלו לשמש אותם לאחר מכן בשלל מסגרות. בין השאר, ניתן ללמוד במסגרת זו קורסים שמיועדים ליזמים, למי שמנהלים עסקים קטנים, לעובדים בתחומם משאבי האנוש, בתחום הקיימות והסביבה, למנהלי כספים, ליועצים עסקיים ועוד.
הקורסים בתחומי הניהול עשויים להתאים לעובדים במגוון רחב של תפקידים, שמעוניינים להרחיב את סל הכישורים שלהם. חלק מהקורסים מתאימים לאנשים בעלי רקע מתאים בעיקר בתחומי הפיננסים, ואחרים מתאימים גם למי שאין לו רקע ספציפי בתחום.