Skip to main content

אני רוצה לקבל עוד פרטים

כל השדות המסומנים בכוכבית הינם חובה*

הכשרת מאמני ADHD אישיים ומשפחתיים​ – התכנית המקיפה

תהליך האימון רלוונטי לתחומים רבים וביניהם גם לאימון ילדים ומבוגרים בעלי הפרעות קשב המבקשים לשפר את הכישורים הניהוליים, התעסוקתיים והלימודיים שלהם. מסלול של שנה אחת!

היקף הקורס

אורכה של התוכנית 176 שעות

מחזורי פתיחה

04/11/2024 - ערב
ימי שני

מתכונת הקורס

היברידי

הכשרת מאמני ADHD אישיים ומשפחתיים​ – התכנית המקיפה

אודות

הקורס הינו היברידי (מתנהל גם פרונטלית וגם בזום) ומחולק לשלושה חלקים:

  • החלק הראשון מתמקד בהכשרת מאמנים הכולל התנסות בכלי האימון באופן אישי וקבוצתי והכרות עם מודל האימון.
  • החלק השני מתמקד בכלים לאימון להתמודדות עם הפרעות קשב בקרב מבוגרים וילדים, הן בחיים האישיים בלימודים ובעבודה.
  • החלק השלישי מתמקד באימון הורים בכלל והורים לילדים עם ADHD בפרט, מתוך הנחת העבודה שאימון הורים הוא חלק בלתי נפרד מאימון ילדים.

באימון הורים נעסוק בהקניית אסטרטגיות להעצמת המנהיגות והסמכות ההורית כמעצבי התנהגות וכמאמני הילדים שלהם. מטרת הטכניקות הינה בניית הורות פרו-אקטיבית, שמשמעותה הורות שנבנית על ערכים והסכמה בין ההורים לגבי יעדיהם כצוות בתא המשפחתי.

חלק א' - מתקיים פרונטאלי באוניברסיטת בר אילן

  • פיתוח המודעות לכישורים והמשאבים האישיים.
  • הגשמה עצמית ומוקדי השינוי
  • משאיפה למטרה
  • פסיכולוגיה חיובית והתמודדות עם חסמי הצלחה
  • ערכים אישיים כבסיס לצמיחה אישית ומקצועית
  • התמודדות עם מצבי לחץ ודאגה 
  • הגדרת האני עתידי וחזון
  • כתיבת יומן מסע על התהליך האישי


חלק ב' - מתקיים בלימוד מרחוק ZOOM

  • הבסיס הנוירולוגי של ADHD
  • אבחון הפרעות קשב
  • אינטייק המותאם לאימון הפרעת קשב לכל הגילאים
  • אימון קוגניטיבי התנהגותי לוויסות רגשי
  • אימון תפקודים ניהוליים ליצירת שליטה בהתנהלות בחיים האישיים ובעבודה
  • הקשר בין Flow לבין הפרעת קשב
  • אימון סטודנטים
  • העצמת הסמכות ההורית
  • הקניית שפת האימון להורה ולמורה לשיפור התקשורת הבינאישית
  • אסרטיביות ופרו-אקטיביות כבסיס להתנהלות יעילה

חלק ג' - מתקיים בלימוד מרחוק ZOOM
 

  • מגוון כלים באימון ופיתוח כישורים
  • כלים אינטגרטיביים – NLP, ACT,CBT,  EFT
  • אסטרטגיות אימוניות לניהול זמן ודחיינות
  • פיתוח כישורים חברתיים בעידן הטכנולוגי
  • זיהוי הפרעות נלוות: הפרעות התנהגות, הפרעות במצבי רוח וחרדה
  • יסודות עיצוב התנהגות לפתרון בעיות משמעת
  • שיטות לעידוד עצמאיות בניהול רוטינות
  • יישומים של מודל תפקודים ניהוליים בעבודה החינוכית
הקורס מנוהל על ידי היחידה לפיתוח מקצועי, הפקולטה לחינוך

מרצים נוספים

אדוה שפיר, ליסה גרוסמן

מחזורי פתיחה

04/11/2024 - ערב
ימי שני בין השעות 16:30 - 20:30

היקף הקורס

אורכה של התוכנית 176 שעות
176

תנאי הקבלה

מורים בעלי תואר ראשון לפחות, ניסיון של לפחות חמש שנים בהוראה, קורות חיים וראיון אישי (על פי החלטת ועדת קבלה).

עלות

עלות הקורס: 7,550 ש"ח

מחיר מלא לקהל הרחב: 7550 ש"ח
מחיר בהנחה לאנשי חינוך בפועל/ שבתון: 5950 ש"ח
לנרשמים בהרשמה מוקדמת תינתן הנחה בסך 250 ש"ח (אין כפל הנחות)

6 ש"ש למורים בשבתון לא כולל דמי הרשמה.

תעודה

לעומדים בדרישות הקורס (שהוא חלק א' בהסמכה) תוענק תעודה עפ"י הנוסח הבא: "סיים/ה קורס הכשרת מאמנים אישיים חלק א' ורשאי להתחיל פרקטיקום באימון".
קבלת תעודה מותנית בעמידה בכל דרישות הקורס כדלקמן:
הגעה ויציאה מהשיעורים בזמן, נוכחות פעילה ב- 100% מהשיעורים והמפגשים המרוכזים, ביצוע כל מטלות הקורס לרבות הגשת דוחות אימון עמיתים, מבחן בכתב, מבחן מעשי ואימון אישי בן עשרה מפגשים ע"י מאמן מתוך רשימת מאמני היחידה לשנת הלימודים הנוכחית.

הקורס מתאים לגמול השתלמות

מידע נוסף

חלק ב - יועבר בזום בין השעות 16:30-19:45

אושר פדגוגית לעוז לתמורה וכן 120 שעות מתוך 168 אושר לאופק חדש למורים בשבתון.
על מנת לממש את קבלת הגמול יש להגיש למשרד החינוך בקשה לגמול על בסיס אישי לבחינת הזכאות לגמול.

176 שעות - מוכר 168 שעות עם ציון בקרנות ההשתלמות (6 ש"ש)