Skip to main content

אני רוצה לקבל עוד פרטים

כל השדות המסומנים בכוכבית הינם חובה*

15.10.2024 | יג תשרי תשפה

אימון וליווי שיווקי לעסקים קטנים ובינוניים

בזמן קצר של ארבעה חודשים ובמחיר משתלם תוכלו לקבל תעודה מוכרת של בוגר קורס מאמנים שיווקיים לעסקים קטנים

היקף הקורס

אורכה של התוכנית 90 שעות

מתכונת הקורס

היברידי

אימון וליווי שיווקי לעסקים קטנים ובינוניים

אודות

קורס אימון וליווי שיווקי מקנה לבוגריו מיומנויות תחקיר ופיצוח אתגרים עסקיים וניסיון בליווי בעלי עסקים להצלחה,  במסגרת הפרקטיקום והשיח בקבוצה

המתודיקה שמקנה מודל הקוביה מאפשרת לבנות בקלות תכניות עסקיות, תכניות שיווק וניהול משימות ולייצר בהירות לאורך כל שלבי פיתוח ושיפור העסק. את הקורס מנחה אביטל אריכא, מפתחת המודל

בזמן קצר של ארבעה חודשים  ובמחיר משתלם תוכלו לקבל תעודה מוכרת של בוגר קורס מאמנים שיווקיים לעסקים קטנים מטעם אוניברסיטת בר אילן.
תוכלו להגדיל רווחים עם מקצוע נדרש וירוק-עד.

תצליחו להביא לקוחות שלכם, בעלי העסקים קטנים ובינוניים למצות את הפוטנציאל העסקי שלהם בזמן קצר.

הקורס מנוהל על ידי המכון לאינטגרציה, הפקולטה לחינוך

ניהול הקורס

אביטל אריכא

מחזורי פתיחה

23/09/2024 - בוקר
ימי שני בין השעות 09:30 - 14:00
משך הקורס 16 מפגשים

היקף הקורס

אורכה של התוכנית 90 שעות

10 מפגשים פרונטליים, 6 מפגשים בזום + פרקטיקום בן 9 מפגשים.

90

למי מיועד הקורס?

הקורס מיועד לבעלי עסקים מנוסים מעל 3 שנים ואנשי מכירות המעוניינים להצמיח בעלי עסקים  אחרים לצד הצלחת העסק של עצמם. 

תנאי הקבלה

ראיון אישי

עלות

עלות הקורס: 11,500 ש"ח

נושאי הלימוד

  1. הכירות מעמיקה עם מודל עסקי ושיווקי שהוא כלי מדיד וידידותי לשימוש עצמאי על ידי בעל העסק, ומסייע למאמן לגייס מוטיבציה שמקורה במיקוד שליטה פנימי של המאומן. גישת הקוביה היא שהתשובות נמצאות בידיו והמלווה ותבנית החשיבה מסייעים לבעל העסק לקבל החלטות באופן עצמאי
  2. העצמת ידע במגוון טכניקות וכלים לאיסוף מידע למטרת לתכנון יעיל ומדויק של מוצרים ושירותים חדשים וקיימים בכל שלב בו נמצא העסק
  3. לימוד מתודה עליה ניתן לבסס תוכניות עסקית ושיווקיות מדויקות ומותאמות
  4. מודל הקוביה ליזמים בפיתוח רעיון לכדי מוצר או שירות
  5. יצירת מציאות עסקית חדשה, אינדיבידואלית ומותאמת לכל עסק
  6. הקניית טכניקות לבעלי עסקים לביסוס ערך המוצר וטכניקות לשיפור מיומנויות מכירה ושיווק, בזכותן יוכלו ליצור ללקוחותיהם חווית מוצר נחשק ויצירת ערך מוסף, תרבות ארגונית תומכת ותודעת שירות משופרת
  7. מתן יכולות סינון מידע לא רלוונטי למטרת קבלת החלטות מושכלות מבוססות תוך התמקדות בקהל לקוחות מניבים

תעודה

קבלת תעודת גמר של המכון לאינטגרציה, אוניברסיטת בר -אילן